Derin Düşünce (ler Aldı Beni)

  1 kaç yıldır, sosyal medya aracılığı ile takip ettiğim "Derin Düşünce" adlı siteyi tanıtmak istiyorum. Ama peşinen söyleyeyim okuduklarınız, gördüklerinizden sonra "şok" a girip bana patlamayın. Site büyük ihtimalle yurt dışından yayın yapıyor. Yoksa bu kadar cesur yazılar ve paylaşımlar adamın başını ağrıtmaya yeter de artar bile.
  Peki neler var bu sitede; tarih, coğrafya, ekonomi, politika, strateji, sanat, edebiyat , sinema, müzik, tabi ki din ve daha niceleri. Bir defa doğru bildiğiniz her şeyi unutun. Yakın tarih ve din en başta sorgulamaya götüren konular. 5816 yı yurt dışında delerek, söylenemeyen bir çok şeyi yazabiliyor. Başka neler var? Jeopolitik ve coğrafya konusunda ne kadar "cahil" olduğumu anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalır. Dedik ya Derin Düşünce, herşey çok derin. Sitede sunulan en büyük hizmetlerden birisi de ücretsiz "pdf" kiaplar indirebiliyor olmanız. Bu kitaplar sayesinde sitede ki yazılar daha bir yerine oturuyor. Başka? Sitede sol tarafta uzun bir "konular" menüsü var ki, oku oku bitmez.
 Sitenin mottosu "Ne Mutlu İnsanım Diyene". Bence sitenin adına yakışır şekilde gayet "derin" bir cümle. Sitede uzunca bir "yazarlar "listesi var ki... Dünya siyaseti, II. Dünya Savaşı, Osmanlının yıkılışı, Atlantik Çetesi, Çin, Avrupa, Batı Medeniyeti okudukça ağzımın bir karış açıldığı konulardan bazıları.
 Artık ben değil site konuşsun. Birkaç görselle sizi site ile baş başa bırakıyorum. Kızmak yok.

http://www.derindusunce.org/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yine Yeşillendi Finduk Dalları

Vira Bismillah! Vahide, Saniye... Rabiya.

Başlarken...