WESTEROSİTİS (Game of Thrones Bağımlılığı)

  
Bütün Dünyayı kasıp kavuran Game of Thrones dizisinin final sezonu, ilk bölümü ile bu gece (Türkiye saati ile 04.00 de ) izleyiciyle buluştu. Dizinin bağımlıları haliyle dizinin ilk bölümünü seyredebilmek için uykusuz kaldılar.
  Türkiye de ise ücretli bir platformda altyazılı olarak yayınlanan dizinin ilk bölümü, izleyenleri sürprizlerle karşıladı. Özellikle dizinin kahramanı Jon Snow'ın gerçek anne babasının kim olduğu sorusu cevabını buluyor.
  Dizinin hayranları ile Dünyanın çeşitli ülkelerinde yapılan anketlerde, final sezonunun başlaması ile birçok çalışanın diziyi seyredebilmek adına "hastalık izni" alabileceğini belirtti. İngiltere' de ki anketlere göre, hastalık izni alabileceklerin oranı % 6. Bu oran 3 milyondan fazla çalışana tekabül ediyor.
  Peki Westerositis ismi nereden çıktı derseniz, TV Tonight adlı bir blog sitesinin yazarlarından David Knox 'ın ürettiği bir espri. Diziyi izleyebilmek adına işi gitmek istemeyen çalışanların, muhtemelen "hastalık izni" alabileceklerini yazan yazar, "eğer çalışanınız bu gün işe hasta olduğu için gelemeyeceğini söylüyorsa, büyük ihtimalle " Westerositis" hastalığına yakalanmıştır ve bu durum bir kaç hafta boyunca yeniden nüksedebilir" diyerek işyeri sahiplerini esprili bir dille uyardı.
  2011 yılında yayınlanmaya başlayan dizinin, 6 bölümlük final sezonu merakla bekleniyordu. Diğer sezonlarda farklı olarak 6 bölüm olarak çekilen dizinin çekimlerine 2017 Ekim ayında başlandı ve Temmuz 2018' de bitti. 14 Nisan'da yayınlanmaya başlayacak 8. sezonun bölüm tarihleri ve süreleri de belli oldu.
  1.  Bölümü’n yayınlanma tarihi 14 Nisan ve 54 dakika.
  2. Bölümü’n yayınlanma tarihi 21 Nisan ve 58 dakika.
  3.  Bölümü’n yayınlanma tarihi 28 Nisan ve 1 saat 22 dakika.
  4. Bölümü’n yayınlanma tarihi 5 Mayıs ve 1 saat 20 dakika.
  5. Bölümü’n yayınlanma tarihi 12 Mayıs ve 1 saat 20 dakika.
  6. Bölümü’n yayınlanma tarihi 19 Mayıs ve 1 saat 20 dakika.
  George R.R. Martin'in aynı adlı romanından uyarlanan Game of Thrones dizisi dünya genelinde 1 Milyar izleyici tarafından da korsan yollarla izlenerek bir rekora imza attı.  Daha fazlası için ilk bölümü seyretmenin bir yolunu bulun derim. İyi seyirler. Sağlıcakla Kalın.

Yorumlar

  1. GOT bir efsanedir. bağımlı olmamak gibi bir lüksümüz yok kendini bağımlı yapıyor resmen, yeni sezon ilk bölümü spoiler yememek için sabah izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sezonu seyredememiştim. Tüm sezonu bir solukta izmek muhşem olmuştu.

      Sil
  2. Yeni sezonun ikinci bölümünü izledim ve yeni bölüm için sabırsızlanıyorum. Diziye geç başladığım için günde 4-5 bölüm izleme şansım oluyordu böylece merak duygum köreliyordu ama şimdi her bölüm böyle parça parça çıkınca zaman geçmek bilmiyor.

    YanıtlaSil
  3. Game of Thrones dizisinin yeni sezonunu merakla bekliyordum ancak henüz izleme fırsatım olmadı. Son sezona kadar tüm bölümleri izledim ve etkilendim diyebilirim, umarım bir an önce bölümleri bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dijitürk'ün alması kötü olmuş. Nihayetinde herkes dijitürk almak istemiyor.

      Sil
    2. Ben digiturk'un Game of Thrones'u da yayınladığı digiturkplay platformunu çok güzel buldum. Ayda 13 liraya izleyebiliyorsunuz. Zaten digiturk almasaydı onun gibi bir firma alacak yine aynı fiyata satacaktı. Digiturkplay kullanmak için digiturk üyesi olmaya gerek yok. Netflix gibi kayıt olunuyor.

      Sil
    3. Şu an tivubu var tahüt bitince digitürk düşünebilirim.

      Sil
  4. Türkiye de Game of Thrones dizisi çılgınlığı var ben anlayamıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yine Yeşillendi Finduk Dalları

Vira Bismillah! Vahide, Saniye... Rabiya.

Başlarken...